Z okazji 40 rocznicy powstania marki Armani, światowej sławy dom mody uruchomił nową stronę internetową armani.com/atribute poświęconą projektantowi, a na wszystkich portalach społecznościowych zagości hashtag #Atribute.
Włoski król mody w tym roku obchodzi 40 rocznicę pracy twórczej. Z tej okazji 16 marca, została uruchomiona specjalna strona poświęcona projektantowi armani.com/atribute.
Marka, założona w 1974 roku przez Giorgio Armaniego i jego partnera Sergio Galeottiego, stała się synonimem stylu i elegancji na całym świecie.
Czym jest elegancja według projektanta? „Prawdziwa elegancja nie polega na tym, aby zostać zauważonym, lecz zapamiętanym” tak wiele lat temu Giorgio Armani w wywiadzie z Corriere della Sera ujął w słowa kwintesencję swojego stylu.
A tribute (ang. wyraz uznania, hołd) będzie przestrzenią w sieci, poświęconą tematom, osobistościom i inicjatywom, związanym z domem mody Armani. Co tydzień, przez 40 dni, na stronie będą publikowane treści specjalne, związane z historią marki i wizją stylu według Giorgio Armaniego.
W inicjatywę zaangażowane zostały portale społecznościowe, które na równi z armani.com będą publikowały treści związane z marką. Poprzez hashtag #Atribute stanie się możliwe podzielenie się osobistym „Armani–doświadczeniem”. Fani marki tym samym będą mogli złożyć hołd artyście z dowolnego miejsca na świecie, a ich post będzie zintegrowany z oficjalną stroną domu mody.