,

Włosi w sieci

przez bedy

Yahoo! ogłosiło wyniki corocznych badań nad zachowaniami w sieci. Okazuje się, że najczęściej wyszukiwanym przez Włochów słowem jest…Facebook.
Portal ten stał się w ostatnim roku niezwykle popularny wśród mieszkańców Italii, którzy konkurują ze sobą na

ilość znajomych, zakładają liczne grupy i komentują najnowsze wydarzenia za pomocą portalu. Zaszczytne drugie miejsce przypadło podobnemu w swoich
założeniach portalowi Netlog.

Portale społecznościowe zdetronizowały w ten sposób „pogodę”- to słowo, klikane najczęściej w latach

poprzednich, teraz znalazło się na trzeciej pozycji.

Na kolejnych miejscach znalazły się; horoskop, „Grande Fratello”, czyli włoska wersja Wielkiego Brata, niezwykle popularnego w Italii reality show, który doczekał się już dziesiątej edycji. Następne pozycje zajmują Michel Jackson a zaraz potem kolejny reality
„Uomini e donne”.

Wśród celebrytów najczęściej poszukiwana w tym roku była Belen Rodriguez- włoska showgirl, uczestniczka „L’isola dei famosi”, czyli „Wyspy slawnych”, programu, jak możecie się domyślić, z serii reality, a także Elisabetta Canalis, włoska aktorka i aktualna narzeczona Clooney’a.

Najpopularniejszymi wśród serfujących po sieci Włochów

piosenkarkami okazały się natomiast Lady Gaga, Britney Spears i rodzima Laura Pausini. Najczęściej wyszukiwane w kategorii filmów były Twilight i New Moon, amerykańska saga o wampirach.

Jeśli chodzi o wyszukiwane przez Włochów cele podróży do łask wróciły, może ze względu na kryzys, swojskie Rzym, Mediolan i Florencja.

 

Źródło: La Repubblica, Yahoo!

Poprzedni

ATAK NA PREMIERA WŁOCH

A gdzie karp?

Następny

Dodaj komentarz